صندوق سرمایه - برترین خدمات نوین سرمایه و بیمه


بروزترین اطلاعات سرمایه گذاری و صنعت بیمه در ختیار شماست

از سرمایه گذازی های پر سود بیمه ای بیشتر بدانید

هر چه به آن نیاز داریم!


آیا می دانید چه شرکت بیمه ای برای گرفتن خدمات مناسب تر است؟؟؟ بهترین شرکت بیمه ای کدام است؟؟؟؟ شرکت های بیمه خصوصی بهترند یا دولتی؟.

شروع کنید!

خدمات ما


سرمایه گذاری ویژه

اطلاعاتی را دریافت کنید که در هیچ سایت دیگری یافت نمی شود!

بروزرسانی مداوم

در webstockbox تمامی اخبار به طور مداوم در حال بروزرسانی هستند.

سریع تر از نور

برای سرمایه گذاری پر سود، تنها کافیست بخواهید.

شفافیت بالا

تمامی اطلاعات سرمایه گذاری ها، همگی به صورت شفاف فراهم شده اند.


بیمه رو ازکی بخریم


بیمه یکی از انواع خرید های خدمات هست که ما در زندگی روزمره با آن روبرو هستیم. اصولاً ما دو نوع خرید در طول مسیر زندگی داریم: کالا و خدمات. و همانطور که گفته شد بیمه از آن دسته خدماتی هست که چه به صورت اجباری و چه به صورت اختیاری مورد توجه مردم در همه اقشار قرار می گیرد.

اما صنعت بیمه برای عموم مردم صنعت پیچیده ای است و معمولاً از بیمه نامه های مختلف آگاهی کمی وجود دارد و اینکه چه بیمه نامه ای با چه پوششی برای هر شخص می تواند بهترین حالت را ایجاد کند را باید بدانید.

در این میان سوالاتی هم برای افراد در مورد بیمه ایجاد می شود که بیمه گذاران معمولاً به دنبال شخص یا نهادی می گردند که بتواند صادقانه و بدون جهت گیری این سوالات را پاسخ دهد تا بتوانند بهترین بیمه با شرایط خود را انتخاب کنند. در زیر به چند تا از این سوالات که در ذهن بیمه گذاران صنعت بیمه به وجود می آید می پردازیم؟

چه شرکت بیمه ای برای گرفتن خدمات مناسب تر است؟ بهتر است از شرکت بیمه ای مثل بیمه ایران استفاده کنم یا از بیمه های خصوصی مثل بیمه سامان استفاده کنم؟

بیمه رو ازکی بخریم

بهترین بیمه عمر را کدام شرکت ارائه می دهد و بین این شرکت ها برنامه سرمایه گذاری در بیمه عمر را کدام شرکت بهتر پیش می برد؟

ارزان ترین و بهترین خدمات را در بین شرکت های بیمه در بیمه شخص ثالث خودرو چه شرکتی دارد و اگر از این شرکت استفاده کنم آیا می توانم خسارت سیار هم بگیرم تا مجبور نباشم برای گرفتن خسارت وقت و هزینه اختصاص دهم؟

اگر برای کارگاه صنعتی ام بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان بخواهم بگیرم کدام پوشش ها برای من مناسب تر است و چه تعهداتی را در نظر بگیرم؟ کدام شرکت در این زمینه خسارت به موقع و راحت تری پرداخت می کند؟

در مورد بیمه تکمیل درمان آیا بیمه ای که بتواند به صورت انفرادی یا خانوادگی هم پوشش دهد وجود دارد و اینکه کدام یک از طرح های بیمه تکمیلی بهتر است تا بتوانم بیشترین پوشش را داشته باشم؟

در صورتی که بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و طوفان و تندباد اتفاق بیافتد شرکت های بیمه چطور می توانند این همه خسارت را یکجا پرداخت کنند و آیا دچار مشکل نمی شوند؟

برای انتخاب یک شرکت بیمه چه شاخصی را باید در نظر بگیرم؟ سرعت در خدمات مهم است یا قیمت در حق بیمه؟ چقدر سرمایه و توانگری شرکت بیمه در خرید بیمه نامه می تواند شاخص خوبی باشد؟

همانطور که از سوالات بالا بر می آید ما نیاز داریم که قبل از خرید بیمه نسبت به هر یک از بیمه نامه ها آگاهی پیدا کنیم، سوالات خود را در مورد پوشش های هر یک از بیمه نامه ها و تعهداتی که می توان از شرکت بیمه درخواست کرد را داشته باشیم و در نهایت با علم و آگاهی نسبت به خرید بیمه اقدام کنیم.

حال این اطلاعات را از چه شخصی می توان تهیه کرد؟

در صنعت بیمه افرادی هستند که می توانیم از آن ها سوال بپرسیم و این اطلاعات را به دست آورده و از آن ها در زمینه انتخاب بهترین بیمه کمک بخواهیم.

یکی از این افراد نمایندگان بیمه هستند. تعدادی از افراد که کارشناس بیمه هستند و در این زمینه تخصص دارند اقدام به گرفتن نمایندگی بیمه می کنند و شما می توانید با مراجعه به دفتر یا از طریق تلفن یا از طریق اینترنت و وب سایت نمایندگی بیمه سوالات خود را بپرسید و مشاوره بیمه دریافت کنید. از جمله نمایندگان بیمه فعال در صنعت بیمه می توان به نمایندگی بیمه سامان اشاره کرد که در زمینه بیمه های مختلف از جمله بیمه عمر سامان، بیمه تکمیلی انفرادی، بهترین بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی و بیمه بابری اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد و در بسیاری از ساعت های شبانه روز آمادگی پاسخگویی را دارد.

یکی دیگر از گزینه ها گرفتن اطلاعات از کارگزاری بیمه است. کارگزاران بیمه هم به صورت حقیقی فعالیت می کنند و هم به صورت حقوقی. کارگزاری بیمه یک خصوصیتی که دارد این است که می تواند از شرکت های مختلفی به شما نرخ و شرایط ارائه کند و دست شما برای انتخاب هم بازتر است. اما یک مسئله هم دارد آن هم نداشتن مجوز صدور بیمه نامه است. به این معنی که اگر درخواست بیمه خود را به یک کارگزار تحویل دهید آن شخص نمی تواند در دفتر خود برای شما بیمه نامه صادر کند بلکه باید به یک شرکت بیمه (شعبه یا نماینده) درخواست بدهد و بیمه نامه شما را از آن طریق صادر کرده و به دست شما برساند.

خرید مستقیم از شرکت بیمه هم یکی از روش های خرید است که البته بر خلاف باور عموم اصلاً پیشنهاد نمی شود. اما به چه دلیل؟ چون یکی از مهمترین کارهایی که یک مشاور بیمه انجام می دهد این است که بتواند تمدید بیمه نامه را برای شما پیگیری کند یا اینکه اگر شما سوالی در حین مدت بیمه نامه داشتید بتوانید به راحتی و به سهولت از او بپرسید و چنین افرادی اصلاً در شرکت های بیمه وجود خارجی ندارند. به همین دلیل است که خرید از نمایندگی بیمه می تواند بسیار بهتر از خرید مستقیم از شرکت بیمه باشد.

نکته پایانی که باید بدانید این است که به جز بیمه عمر، معمولاً بیمه نامه ها به مدت یک سال یا کمتر صادر می شوند و در صورتی که بخواهید شرکت بیمه خود را عوض کنید، در سررسید انقضای بیمه قبلی می توانید به نمایندگی بیمه شرکت دیگری که فکر می کنید بهتر است مراجعه کنید و بیمه نامه جدید خود را آنجا خریداری کنید و بدانید که تخفیفات هم به صورت اتوماتیک در اکثر بیمه ها مثل بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو یا بیمه مسئولیت پزشکان، یا بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، به شرکت جدید منتقل می شود. و همچنین دادن اطلاعات درست به هنگام خرید بیمه نامه می تواند به شما کمک کند که بیمه نامه کامل تری هم در اختیار داشته باشید. پیشنهاد ما این است که تکمیل فرم پیشنهاد بیمه را حتماً تحت نظر مشاور یا کارشناس بیمه انجام دهید تا بتواند به پاسخ دادن شما به سوالات تخصصی بیمه کمک کند.

حمایت از خدمات دهنده برتر


یکی از موضوعاتی که در بقای هر چه بیشتر افرادی که خدمات خوبی ارائه می دهند، برای وقت و پول و انرژی خودشان و شما ارزش قائل هستند، این است که سعی کنیم این افراد را پیدا کرده و از آن ها حمایت کنیم.
اما چه طور حمایتی؟
وقتی بین شرکت های بیمه یا نمایندگی های بیمه ای که می توانند به شما خدمات بیمه ارائه دهند، افرادی را بیابید که خصوصیات ذکر شده را دارند، بهترین راه این است که بیمه خود را از آن ها خریداری کنید. در واقع می بایست بدانید که شما هم در شکل گیری یا از بین رفتن کسب و کارها نقش دارید.
با انتخاب های درست هم خودتان راحتی و آسایش بیشتری از گرفتن خدمات مناسب و دریافت کالاهای بهتر خواهید داشت و هم اینکه بقای این گونه کسب و کارها را تضمین می کنید.
حال چه کسب و کارهایی در این تعریف می گنجند؟ وقتی نمایندگی بیمه ای برای شما وقت کافی برای دادن اطلاعات می گذارد و در زمان های مختلف شماره شما را پاسخ می دهد. وقتی یک نمایندگی بیمه وب سایت مناسبی برای دادن خدمات به شما دارد.
وقتی بیمه نامه را در کمترین زمان ممکن به دست شما می رساند و از همه مهمتر با برخورد خوب و مشتری مداری حس خوبی در شما ایجاد می کند، نمایندگی بیمه یا شرکت بیمه مناسبی هست.
نکته مهم که می بایست به عنوان یک مشتری فهیم بدانید این است که اگر مشاوره ای را از مرکزی یا شخصی دریافت می کنید، بهتر است بیمه خود را هم از همان مرکز بگیرید، چرا که منبع درآمد افراد و نمایندگی ها از محل کارمزدی از که از بیمه نامه شما دریافت می کنند.
بنابراین با خرید از همان افراد، به آن ها پاداش عملکرد خوبشان را با دریافت بیمه نامه خواهید داد.

با ما در تماس باشید!


نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

021 860 00000